Lütfen annenize ev aletleri almayın! Gerçekten yazıma bu ikazla başlamak istedim. Çünkü hayatımda gördüğüm en saçma sistem anneler gününde anneye ya da annelere alınan küçük ev aletleri vb. ürünler. Anneler gününde anneye ütü almak demek “daha iyi ütü yapman için sana ütü aldım hadi biraz daha ütü yap” demektir. Ya da elektrik süpürgesi! Ne alaka şimdi? “Hadi beline kuvvet temizliği iyi yap” mı demek istiyorsunuz? 500 lira bi süpürgeye vereceğinize annenizin işine yarayan ya da onu gördüğünde daha çok mutlu eden hediyelerin arayışına girin.




Mesela Savarowski taşlı bileklikler, küpeler ya da yüzükler olabilir. Ya da yazın giyebileceği efil efil bir elbise de olabilir. Ev aletleri öyle 20-30 liralık şeylerde değil ki yani, illa ki bütçe ayırmanız gerekecek. Hediye ufak tefek bir şey olsun ama kadıncağızı yemeğe çıkartın. Hem anısal olarak çok kalıcı hem de keyifli vakit geçirmeniz için fırsat. Çiçek alın! Ama öyle bir dal bahçeden kopmuş çiçek değil yani. çiçeksepeti.com üzerinden sipariş verin mesela. Çok uygun çiçekler var. Sürpriz olur annenize. Sabah kapıyı bir açar, karşısında bir buket papatya, gül, 2 dal orkide falan. Düşünün biraz, düşünceli olun. Tamam kapitalizmin getirdikleri hep bunlar ama kutlanıyor işte. Her yerde bir milyon şey var. İlla ki küçük ev aletleri dışında bir seçenek denk gelir size de yani. Küçük ev aleti nedir ya? Hayır ihtiyaç varsa normal zamanda alınır onlar, anneler günü nedir?

Pandora ve Savarowski mağazalarının ürünlerine mutlaka bir göz atmalı, seçenekleri değerlendirmelisiniz.

Silk&Cashmire mağazasından fularlar ya da eşarplar özellikle yaz yaklaşırken annenizin tarzını tamamlayacak ürünlerden olabilir. Aynı şekilde Vakko eşarp&şal koleksiyonunu incelemenizde de fayda var.

Parfüm klasikleşmiş bir hediye olsa da seçenekler arasında her zaman yerini alıyor. Orijinal bir parfüm anneniz için biçilmiş kaftan olacaktır.

Kaliteli cilt bakım ürünleri ya da cilt bakım seansları, masaj seansları gibi kişisel bakım hediyeleri de onları hem şımartmaya hem de mutlu etmeye yetecektir.

Yaratıcı organizasyonlarda bulunun. Organik köy kahvaltısı mesela? Mekan araştırın. Maşukiye, Abant, Sapanca, Polonezköy gibi İstanbul‘a yakın yerler tercihleriniz arasında olabilir. Ya da Selçuk, Efes, Kuşadası, Çeşme, Balçova, Foça gibi yerler de İzmir ve çevresinde ikamet edenler için seçenek olabilir.

Aynı şekilde akşam yemeği organizasyonunu da yapabilirsiniz. Annenizin stiline ve sevdiği yerlere uygun bir lokasyonda rezervasyon yaptırabilirsiniz mesela. Ya da gün içerisinde onun sevdiği etkinlikleri gerçekleştirebilir, istediği yere de götürebilirsiniz.

Aslında anneler için en önemli şey düşünüldüğünü hissedebilmesi. Çiçeğe ya da hediyeye iliştirilmiş küçük bir kart, hiç beklemediği an da yapılan sürprizler, onların unutamayacakları bir gün geçirmelerini sağlayabilir. Böyle bir gün de onu düşünmeniz, organizasyonlarda bulunmanız ve onun sevdiği şeylere gün içerisinde yer vermeniz onun için en büyük hediye olacaktır zaten. Tabii bunu diğer günlerde de yapmak gerek. Anneler günü sevgililer günü gibidir. Ona olan sevginizi ve ilginizi sizden bir güne sığdırmamanızı beklerler.

Bu yüzden anneler gününde abuk sabuk küçük ev aleti falan alacağınıza ona olan ilginizi ve sevginizi ve hatta onu düşündüğünüzü belli edecek hediyeler alıp organizasyonlarda bulunabilirsiniz.




Bu arada unutmadan 13 Mayıs 2018 Pazar gününe geliyor bu yıl anneler günü. Umarım unutmazsınız.

 

Cevap Ver

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 × 2 =